فقـــط مالــه خــودمــی!!!


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

امشــب دلــ♥ـمـ . . . پـر که نهـ . . .پــر پــر میـزنهـ واســه بودنــت . . .

بغـل کــردنتــ . . . ایــنکهـ ســرمو بــزآرمـ رو شــونتــو . . .

تو دســتاتــو فــرو کــنــیـ لآیـ مـــوهــآمـــ و بگــــی :

فقـــط مالــه خــودمــی!!!

بعد ببینی که چه جوری با همین دو سه حرف تو آروم میشم...

 امشب دلم خیلی امنیـــــــــت تورومیخواست....خیلــــــــــــــی ..!!

 

هر جاي اين سرزميني

باش !

فقط هر روز خنده هايت را برايم پست کن !

قلب من براي تپيدن

نياز به انگيزه دارد ..

 

دلم تنگ شده برا روزایی که:

 

شبا اس میدادی: "مال خودمی"

روزی بیست بار اس میدادی: "دوستت دارم"

 

وقتی قهر میکردم، قبل از اینکه بخوابی اس میدادی: "آشتی نکردیماااااا"

 

هنوز قهری؟؟؟؟

دلــــــــــــــم تنگ شده!!!

 

 

 


کسایی هستند وقتی میخوای بخوابی
به جای کلمه " شب بخیر"
میگن مال خودمی!
بفهمم نیستی خودم می کشمت!!!

 

 

آدم باید یکی رو داشته باشه ...
 
که وقتی دلش گرفته و حالش خوب نیست ...

حتی شده 4 صـــبح ..

زنگ یا مسیج بزنه بهش ...اونم کلی قربون صدقه اش بره ...

که عشق خودمی ... مال خودمی ...

مگه من مردم تو غصه بخوری ...

تو هم بگی خدا نکنه عشقم ...
 
 
بعد آروم شی و آروم بخوابی ...
 

 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا gh
ساعت12:45---9 مهر 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشی هر روز بهتر از دیروز خیلی قشنگ بودن ممنون
پاسخ: مـــــــــــــرسی لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:,ساعت 1:10 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |